Café med syster och pappi <3

Hej! 
Dagen har spenderats i stan med min syster och pappa. Vi åkte först till Gemla, leksaksmuseet. Sen åkte vi till Grand och fikade där. Efter det åkte vi till City Gross och handlade lite mat och tillslut (äntligen!) åkte vi hem och då kom Ellika och vi hoppade studsmatta, dansade och skrattade tills vi skrek. Tillslut cyklade Ellika tyvärr hem och jag tittade lite på tv. Jag tittade runt lite på google efter ett iPhone skal, hittade ett men jag är pank. Om ni vill se hur det ser ut, kolla in på instagram. Jag heter naixs... jag vet att det är ett konstigt namn men på nåt sett gillar jag det. I mon ska jag kanske va med Celia och Anna. Jag saknar dom nåt enormt <3 
 
Limosinen som jag såg utanför City Gross... blev lite förvånad när jag såg den..
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0