Torsdag 5 juni 2012

Hej! 
Jag vet att bloggningen inte har varit på topp men jag hinner inte nu på sommarlovet.
I går blekte mammma mitt hår med citron så nu har jag lite ljusare..
Sen körde vi till sjön och var där en liten stund men sen försvann solen och vi körde hem.
I går var jag också med Ellika hemma hos mig. Då tramsade vi med vatten ballonger, badade i min grannes pool och hoppade lite studsmatta. Vid åtta cyklade vi hem till henne och spelade kubb. Jag kom hem ungefär nio och då tittade jag tv. Sen städade jag i mitt rum och tillslut gick jag och lade mig. I dag vaknade jag jätte tidigt ( sju ) och mamma och jag gick upp, gjorde frukost och satte oss ute på terrassen i solen. Det var jätte mysigt!
Nu ska jag packa för att i mon - tidigt på morgonen - kör vi till Stockholm. Vi ska gå på Gröna lund och naturhistoriska museet. Jag kommer nog inte blogga där. Men jag kommer hem söndag kväll/måndag morgon och då kommer bilder! Jag kommer kanske blogga lite senare i dag...
 
Instagram bild på mig.. 
 
Min syster badar... gud va kallt!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0